Blog

Ani vztahy ani podnikání se nedají navazovat, tvořit a budovat z motivace nedostatku. A jelikož network marketing je primárně o vztazích je zrcadlem prvotní motivace více než cokoli jiného.

Když Lukáše poznáte osobně, okamžitě na vás zapůsobí jak má v životě srovnané hodnoty, jaké má vize a jak vše o čem mluví má hloubku. Pro velký úspěch a ohlasy na rozhovor s Ivou Kolářovou, jsem vám chtěla přinést další rozhovor s velmi úspěšným network marketerem a Lukáš Hodan byl jasná volba! Protože inspirovat je jeden z motivů proč...

Jak se z MLM "hatera" může stát někdo, kdo v MLM nejen podniká, ale pro koho je toto podnikání skutečně životní cestou, posláním a láskou? Příběh Ivy Kolářové, velmi úspěšné network marketerky s velkými sny je pro mě obrovskou inspirací a věřím, že stejně tak bude pro vás!

Letadlo či pyramida. Klasická námitka a kdo se s ní v network marketingu nesetkal ať se přihlásí, dostane tričko a klíčenku. :-) Tenhle post bude trochu méně seriózní, ale chci upozornit na to, jak mohou nějaká přesvědčení žít svým životem i 30 let a jak na ně třeba reagovat s úsměvem.

Veronika Tomanová je marketingová konzultantka, která se specializuje na reklamu na sociálních sítích. Je jasné, že většina podnikatelů v network marketingu oslovuje své potenciální zákazníky i obchodní partnery také online a také na těchto platformách. A tak jsem pro vás (a samozřejmě i pro sebe:-) vyzpovídala profesionálku.

Najdete zákazníka, klienta. Prodáte mu svůj produkt nebo službu. On se znovu vrátí a znovu nakoupí a nebo také ne. A vy znovu hledáte dalšího zákazníka. Unavuje vás tenhle proces stálého hledání nových klientů? Víte, že při podnikání v network marketingu, když uděláte svou práci kvalitně a najdete klíčové lidi, tak stačí tento "rekruting" udělat...

Pokud je network marketing pochopen správně, pak vy nejdete lidi připravit o peníze, ale jdete jim ukázat, kde peníze jsou! Jdete jim ukázat cestu, kde oni možná měli značku "zákaz vjezdu", protože jim tento model nikdo dříve kvalitně nevysvětlil. Přitom to může být cesta, která vede přímo k jejich cíli.

Vydělává na vás servírka, když vás obslouží a prodá vám dobré jídlo a pití? Vydělává na vás magistra v lékárně, když vám prodá lék či doplněk stravy? Vydělává na vás obsluha čerpací stanice, když tam natankujete? Tyto lidi platí jejich zaměstnavatel, jejich firma. A my víme, že je to tak v pořádku. V network marketingu je to ale velmi podobné....

Podnikání není zaměstnání. V zaměstnání je možné dostávat pravidelnou mzdu, i když té činnosti moc nedáváte. Často to tak může fungovat i dlouhé roky. V podnikání to tak není a stejně tak (logicky) v network marketingu. Klíčové je vědět co a proč dělám, profesionální přístup a konzistentní práce.