Blog

Asi málokdo řekne, že pasivní příjem není vrcholná meta, kterou by si přál či dokázal představit pro sebe a svou rodinu. A ta menšina buď neví, co to v praxi pasivní příjem znamená anebo to raději vymazala z hlavy, aby se netrápila něčím, co se zdá v jejich životě nedosažitelné.

Spousty příběhů o tom, jak se z MLM odpůrce či odpůrkyně stal či stala MLM milovník či milovnice kolují světem profesionálního network marketingu. Mnoho leaderů, když vypráví svůj příběh, tak začíná sdílením toho, jak by kohokoli, kdo by jim řekl, že budou jednou podnikat v network marketingu dříve považovali za blázna. Jak je to možné?

Zkusili jste si někdy odpovědět na tuto otázku? Žijete život, po kterém jste vždy toužili nebo spíše přežíváte, čekáte, že se něco stane, něco změní, myslíte si, že se to zlepší až..až...až...?

Jaký je rozdíl mezi snahou a dosažením výsledku? Možná víte, možná ten rozdíl cítíte, možná naopak netušíte, co to tady vymýšlím. Přečtěte si následující řádky a zkuste být k sobě opravdu upřímní. Nemusíte to nikomu přiznávat. :-) Každopádně pochopení tohoto zdánlivě malého rozdílu dělí vítěze od poražených...

Pokud si myslíte, že koncept network marketingu vznikl maximálně v osmdesátých letech, budete překvapeni. Pokud si myslíte, že jde o okrajový byznys, který se na trhu krčí někde v koutě, budete překvapeni...

Možná je tohle vaše myšlenka, možná je tohle námitka, kterou jste dostali, když jste někomu začali vyprávět o svém podnikání v network marketingu. Proč to jednomu funguje a druhému ne? Ne, opravdu to není tím, že jeden je zdatný prodejce a druhý ne... :-)

Spolupráce s network marketingovou firmou je podnikání. V čase potřebujete živnostenský list, účetní, podáváte daňové přiznání, jste sami sobě šéfem. Má to tedy všechny znaky podnikatelské činnosti. Porovnejme si však náklady na vlastní, "klasické" podnikání a spolupráci v network marketingu.