Blog

Zkuste se podívat na network marketing jako na něco, kde není motivací začít samotná profese podnikajícího network marketera, ale kde motivací je splnit si svůj malý i velký sen. Tedy jako na nástroj. A ten sen může být skutečně jakýkoli! Jak to myslím? Čtete dále…

"Byla jsem velký introvert.", řekla mi žena, která dnes vystupuje a přednáší na pódiu před stovkami, možná i tisíci lidí. V první chvíli jsem vůbec nechápala a myslela si, že jen chce, aby se nováčci v podnikání necítili špatně...

Desatero Dextera Yagera o budování vztahů. Jeden z celosvětově nejúspěšnějších network marketerů jistě ví, jak budovat vztahy a jeho zásady jsou platné v osobním i podnikatelském životě, a proto jsem se rozhodla je s vámi tady sdílet.

Ať už přemýšlíte o svém ideálním obchodním partnerovi, zákazníkovi nebo hledáte sami sebe a svůj styl, typologie osobností podle Ingrid Dach pro vás může být zajímavá. Dnes více o typu "H".

Ať už přemýšlíte o svém ideálním obchodním partnerovi, zákazníkovi nebo hledáte sami sebe a svůj styl, typologie osobností podle Ingrid Dach pro vás může být zajímavá. Dnes se podíváme na typ "C".

Ať už přemýšlíte o svém ideálním obchodním partnerovi, zákazníkovi nebo hledáte sami sebe a svůj styl, typologie osobností podle Ingrid Dach pro vás může být zajímavá. Dnes více o typu "A"...

Ať už přemýšlíte o svém ideálním obchodním partnerovi, zákazníkovi nebo hledáte sami sebe a svůj styl, typologie osobností podle Ingrid Dach pro vás může být zajímavá.

Občas se setkávám s tím, že by někoho i lákalo podnikání v network marketingu, dává mu to smysl, ale nevidí v rychle se točícím kole povinností svého života, práce, rodiny a starostí prostor s čímkoli začít.

Když se řekne automechanik, bankéř, prodavačka, právník nebo lékař, každý si dokáže představit, co takové povolání obnáší, jaké činnosti, povinnosti, výhody i nevýhody. A to paradoxně i když člověk danou profesi nikdy nedělal. To povědomí ve společnosti je. Ale když se řekne online podnikání, když se řekne network marketing? Tož kde to jsme? Co to...