"Vytvářím si konkurenci!" Ano, zcela záměrně! Aneb největší omyly lidí, kterým nebyl network marketing řádně vysvětlen

20/09/2025

Proč to dělám? Dává network marketing smysl? Vždyť pokud najdu obchodního partnera, on bude obchodovat se stejným produktem jako já a dělat to stejný co já, to znamená učit lidi online podnikat, tak si vlastně vytvořím konkurenci. Zdá se to logické, ale nemohli byste se více mýlit...

"Proč bych si měl vytvářet konkurenci? Vždyť mě můj partner předběhne!" Tohle je přesně důvod, proč 95% lidí nikdy nepochopí sílu network marketingu. A proč těch zbývajících 5% vydělává miliony. Tady je pravda o "konkurenci" vs. spolupráci.

Včera jsem dostala otázku: "Veroniko, proč učíš lidi dělat to samé co děláš ty? Vždyť si tím vytváříš konkurenci!"

A já jsem si uvědomila...

...že většina lidí má v principech network marketingu, řekněme mezery... Není to jejich chyba, dělalo se to tu blbě, ale co už....

"Vytvářím si konkurenci" = mindset neúspěchu

Lidé si myslí: "Když naučím partnera to samé co dělám já, bude mi konkurovat a ukradne mi zákazníky."

Realita je: "Když naučím partnera to samé co dělám já, rozšíří trh a oba vyděláme víc."

Vidíte rozdíl? 🔥

Krize na trhu: Málo kvalitních lidí

Pravda je taková:

Málo lidí umí skutečně dobře a eticky obchodovat a dělat marketing
Ještě méně lidí umí učit ostatní jednoduše a efektivně podnikat online podnikat, v konceptu "Done for you", se silným partnerem v záchech
Trh je OBROVSKÝ a nenasycený a ještě dlouho bude!

Problém není konkurence. Problém je NEDOSTATEK kvalitních lidí!

Network Marketing = Chytrá Franšíza

Představte si to takto:

Klasická franšíza:

  • Vy platíte za licenci
  • Matka franšíza bere provize navždy
  • Vy nemůžete vytvořit vlastní franšízy

Network marketing:

  • Dostanete možnost získávat provize za předané know-how
  • možnost vytvářet vlastní "franšízy"
  • Můžete bez obav učit ostatní dělat to samé!

Tohle je revoluce ve franšízovém modelu!

"Já bych to sama nezvládla"

A tady je klíčové uvědomění:

Trh je tak velký, že ho NIKDY neobsloužíte sami. Ale může ho obsloužit vaše síť!

Máte dvě možnosti:

  1. Snažit se zvládnout všechno sami → vyhoříte a nevyděláte nic
  2. Naučit 10 lidí dělat 10% toho co vy → vyděláte 100% navíc (a já vás naučím předat 90% a více!)

Matematika je jednoduchá.

Síla Duplikace

Já naučím partnery:

  • Obchodovat s produkty
  • Budovat týmy
  • Předávat know-how

Oni naučí své partnery to samé.

Jejich partneři naučí další.

Výsledek? Exponenciální růst, kde všichni vydělávají víc.

To není konkurence. To je SPOLUPRÁCE na steroidech! 💪

Reality Check

McDonald's má 40 000 poboček po světě.

Myslíte si, že si Ray Kroc říkal: "Nebudu otevírat další pobočky, protože si vytvořím konkurenci"?

Ne. Říkal si: "Čím víc poboček, tím víc peněz pro všechny."

Network marketing funguje stejně.

Závěr: Konkurence vs. Komunita

Chudí vidí konkurenci.
Bohatí vidí příležitost.

Chudí se bojí sdílet.
Bohatí vědí, že sdílení = růst.

Otázka není, jestli si vytvoříte konkurenci.

Otázka je, kdy pochopíte sílu spolupráce a sítě a využijete ji ve svůj prospěch

A teď se zeptám:

Jste typ "chci všechno jen pro sebe" nebo "společně dokážeme víc"?

Odpověď určí výši vašeho účtu. 🚀


P.S. Nejúspěšnější network marketeři na světě mají tisíce "konkurentů" ve svém týmu. A právě proto jsou milionáři... 💰

P.P.S. Víte, kde může být zakopaný pes? Možná je to váš mindset jedné ze tří finanční cel. Co je to finanční cela? Je třeba podívat se na vztah mezi vaším časem a vašimi penězi. Pokud nemáte obojí, jste v cele. Jsou jich různé druhy a společnost nám často říká, že je naprosto normální v té či oné cele být. Chcete vědět více? Klikněte na tlačítko níže a získejte PDF dárek, kde se o finančních celách dozvíte více, můžete se podívat na svou současnou situaci, zjistit kam chcete směřovat, udělat první krok!

Jak jsem řekla, mě "konkurence" nevadí, já ji vítám. Chceš se dozvědět jak můžeme společně začít budovat tvou síť? Není nic jednoduššího než využít možnosti nezávazné konzultace zdarma, nemáte co ztratit, no neber to? Tedy spíše ber to, dokud nabízím...